Warsztaty dla Dzieci

Czasem pewne sploty i pozytywni ludzie powodują, że dzieje się coś dobrego :)
Wczoraj w Bibliotece nr 25 przy ul. B. Żeleńskiego w Łodzi miałam przyjemność poprowadzić pierwsze w swoim życiu warsztaty dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Przemiłe Panie bibliotekarki dołożyły wszelkich starań by ułatwić mi start i miały całą sytuację pod kontrolą. Bardzo, bardzo miło spędziłam z nimi ten czas. Dzieciaki były pracowite, zaskakująco grzeczne i kreatywne. Przedmiotem warsztatów były maski karnawałowe, wybrałam kształt głowy kota z sugestią wielu innych zwierzaków o szpiczastych uszach. Dzieci stworzyły liska, wiewióreczkę, myszki, kotki, a chłopcy batmanów :) i pieska.
Z zajęć wyszłam mocno naładowana pozytywną energią, myślę że to w głównej mierze zasługa dzieci, które przyznały że im się podobało :)
Było super! Z radością powtórzę taką przygodę :D

4 komentarze:

  1. Warsztaty są super. Prowadząc zajęcia dla dzieciarni lub dla osób niepełnosprawnych bezkarnie mogę sama powrócić do czasów dzieciństwa i oto znów mam czas na wycinanki, lepienie solnych figur czy tworzenie ozdób. Skoro mnie to odpręża to jaką frajdę musi sprawiać moim podopiecznym:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że byłam pełna obaw :) jak się okazało zupełnie niepotrzebnie. Dzieci są bardzo otwarte i pełne szczerego entuzjazmu!

      Usuń